2017-06-14 16:15:15

Škola u prirodi– STRANICE MOGA DNEVNIKA

PONEDJELJAK, 5.lipnja 2017. (1. dan)

Dragi moj dnevniče,

danas je svanulo i to jutro kada smo konačno krenuli na toliko željeno putovanje u „Školu u prirodi“. Uz nas, učenike četvrtih razreda i učiteljica bio je vozač Damir i vodič-pratitelj Dean. Prva stanica nam je bio restoran „Macola“ koji mi je ostao u sjećanju po prepariranim medvjedima.

Oko podneva stigli smo u Nin gdje smo vidjeli kip Grgura Ninskog kojemu sam dodirnuo nožni palac što prema pričanjima donosi sreću. Grgur Ninski je bio biskup i zalagao se za staroslavenski jezik i pismo glagoljicu. Vidjeli smo i najmanju katedralu na svijetu kao i kip hrvatskog kneza Branimira. Nakon Nina krenuli smo prema povijesno važnom gradu Zadru. Posjetili smo crkvu sv. Donata, crkvu sv. Stošije, vidjeli stup srama, te prošetali zadarskom rivom. Tu smo uživali u šetnji,  slušanju morskih orgulja i gledanju staklenih krugova koji predstavljaju Pozdrav Suncu. Ipak su me najviše zadivile „Morske orgulje“ koje uz kretanje valova proizvode zvukove slične sviranju orkestra.

Autobusom smo nastavili put Šibenika i smjestili se u sobama hotela Andrije u Solarisu. To je prekrasan hotel koji izgleda kao da smo na morskom dnu, a posebno društvo nam prave razne morske životinje.  Odmah smo se raspremili i otišli na plažu, a poslije na bazen. Kupanje nas je malo umorilo, a i bili smo već i gladni, pa nam je prefina večera jako godila. Nakon večere disco i zabava do 22 sata. Brzo smo svi zaspali, umorni ali jako sretni!

UTORAK, 6. lipnja 2017. (2. dan)

Dobra večer, dnevniče, opet se vidimo! Jučer sam se odlično zabavila u discu uz bazen. Ujutro smo svi  sa zanimanjem prepričavali jučerašnje događaje. Doručkovali smo omiljene palačinke, a nakon doručka oko 9,15 sati smo krenuli u posjet gradu Šibeniku. Tamo smo vidjeli: katedralu sv.Jakova, mulo rijeke Krke, gradsku jezgru, kip Petra Krešimira IV.,tvrđavu sv. Mihovila, Šibensko narodno kazalište, Gradsku vijećnicu i puno drugih kulturno- povijesnih znamenitosti. Posjetili smo Sokolarski centar i puno saznali o sokolovima i sovama. Neki od nas su imali prilike glavom pomaziti te ptice. Slijedio je ručak, a nakon toga, naravno plaža i kupanje, te igre na bazenu. Poslije večere fotografirali  smo se sa našim poznatim rukometašem Mirzom Džombom. Uspjeli smo  prošetati do gusarskog broda i Etno sela. Opet smo bili u discu, a najzanimljivije je bilo kad nam je učiteljica dozvolila „pidžama party“.

SRIJEDA, 7. lipnja 2017. (3. dan)

Dragi moj dnevniče, evo  već su prošla dva dana kako smo na izletu i već smo pomalo tužni što moramo pakirati torbe za povratak kući. Već je 8,15 sati, pa čekamo bus da nas odveze do NP „Krka“. Uživali smo u prekrasnim slapovima, prirodnim ljepotama i netaknutoj prirodi nacionalnog parka kao i u vožnji brodom do Skradina.Sljedeća nam je destinacija bio Ogulin, rodni grad Ivane Brlić- Mažuranić. Tu nas je dočekala djevojka Ivana koja nam je ispričala sve o poznatoj spisateljici i odvela nas do Malika Tintilinića iz Šume Striborove. S njim smo imali radionice u kojima smo glumili tu bajku. Ivana nas je još odvela do čarobnog zrcala u kojem je bio Bjesomar i pokazala nam zanimljive crtiće u kojima su  glavni likovi Ivana i njezini likovi iz knjige „Priče iz davnine“. Bilo mi je super u Ivaninoj kući bajke. Nastavili smo dalje vožnju prema Karlovcu gdje smo se osvježili u Mc Donaldsu sa happy mealom i sladoledom. Pred školu smo se vratili oko 22,30 sati  gdje su nas već čekali nestrpljivi roditelji. Kad su pitali kako je bilo, imao sam spreman odgovor: „Super, ali prekratko!“

Niko Farkaš  i Lorena Tomrecaj, 4.a razred

Ostale fotografije možete pogledati u Fotogaleriji.