Integrirani dan na temu „Ja građanin“
U Osnovnoj školi „Petar Zrinski“ Šenkovec je 31. listopada 2013. godine uspješno organizirana i provedena integrirana nastava na temu „Ja građanin“. Takav oblik rada planiran je Godišnjim planom i programom rada škole, a tema je obrađena u sklopu građanskog odgoja čije dijelove provodimo u našoj školi.
U prvoj smjeni su se učenicima nižih razreda matične škole pridružili i učenici PŠ Mačkovec te PŠ Žiškovec. Oni su zajedno sa svojim učiteljicama započeli radni dan projekcijom filma o djetetu koje ima Down sindrom. Nakon odgledanog filma organizirali su se po učionicama kako bi izrađivali razne ukrasne predmete. Pod stručnim vodstvom učiteljica u malim dječjim rukama nastajale su raznolike božićne čestitke, magneti s raznim motivima, svijećnjaci, anđeli i brojni drugi kreativni uradci.
U prvoj smjeni su se učenicima nižih razreda matične škole pridružili i učenici PŠ Mačkovec te PŠ Žiškovec. Oni su zajedno sa svojim učiteljicama započeli radni dan projekcijom filma o djetetu koje ima Down sindrom. Nakon odgledanog filma organizirali su se po učionicama kako bi izrađivali razne ukrasne predmete. Pod stručnim vodstvom učiteljica u malim dječjim rukama nastajale su raznolike božićne čestitke, magneti s raznim motivima, svijećnjaci, anđeli i brojni drugi kreativni uradci.
Prijedlog učiteljica razredne nastave bio je da se izrađeni predmeti doniraju Udruzi za sindrom Down Međimurske županije kao prilog sakupljanju za izgradnju Rehabilitacijskog centra za djecu s poteškoćama u razvoju. Naša škola ima sluha za tu tematiku jer ima 19 učenika s rješenjima za rad po prilagođenom planu i programu zbog teškoća u razvoju, a među njima su dvije djevojčice s Down sindromom. Ovim integriranim danom i humanim ciljem koji se kroz njega prožimao želja je bila senzibilizirati učenike za prepoznavanje i prihvaćanje različitosti kod osoba u njihovoj okolini.
U drugoj smjeni učenici predmetne nastave su u sklopu radionica obrađivali različite teme. Tako su učenici petih razreda razgovarali o toleranciji i humanitarnim vrijednostima, šesti razredi o ljudskim pravima i bontonu, sedmi o demokraciji i programu zbrinjavanja kemijskog otpada, a osmi razredi o ravnopravnosti spolova. Nakon tri sata rada u radionica, učenici su u dvorani škole imali priliku prezentirati svoje uradke, a program je završen parlaonicom na temu: „Jesu li žene i muškarci danas ravnopravni?“ koju su pripremili učenici osmih razreda. Parlaonica, koja je po prvi put u ovom obliku organizirana u našoj školi, bila je zanimljiva i napeta te su u njoj učenice za nijansu bile bolje.
Vjerujemo da je ovaj integrirani dan učenicima posvjestio što znači biti građanin te u kojim sve društvenim područjima se kao građani imamo pravo i obvezu ostvarivati!
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |