Školski kurikulum Osnovne škole „Petar Zrinski“ Šenkovec
Ostvarivanje svojih temeljnih ciljeva, načela, koncepcije, očekivanih ishoda i kompetencija država definira kroz Nacionalni kurikulum. Osnovno sredstvo realizacije definiranih nastojanja iz nacionalnog kurikuluma je Nastavni plan i program kojega realizira škola kao svoju temeljnu obvezu. Zbog brzine tehnoloških, znanstvenih i društvenih promjena te raznolikosti specifičnih lokalnih potreba i interesa, a koji nisu sadržani u Nacionalnom kurikulumu svaka škola donosi svoj Školski kurikulum.
Školskim kurikulumom, kao jednim od temeljnih dokumenata škole, želimo realizirati neke temeljne zadaće škole: razvijati kompetencije učenika na različitim područjima te postići neke specifične ciljeve. Osim sadržaja i tema u pojedinim predmetima, potrebe razvoja kompetencija i vještina učenika za snalaženje u suvremenom svijetu nalažu nam da redovne programe obogaćujemo metodički, didaktički i sadržajno, te oblicima rada koji će omogućiti učenicima da obogaćuju i formiraju vlastite sustave i razvijaju vlastite strategije učenja i djelovanja u prirodnom okruženju i timu.
Želimo razvijati školu i nastavni rad orijentiran na učenika ali i precizno artikuliran, tako da udovoljava modernim uvjetima kurikuluma (metodologijom, kriterijima i tehnologijom izrade kurikuluma); želimo zadovoljiti specifične potrebe učenika te ih uvesti u znanstveni pristup i rad. Ostvarivanje definiranih nastojanja OŠ „Petar Zrinski“ Šenkovec ostvarivat će kroz: izbornu, dodatnu, dopunsku nastavu, izvannastavne aktivnosti, izvanučioničnu nastavu, integrirane dane, školske projekte, aktivnosti, razvojni plan i program škole, analizu nastavnog procesa i samovrednovanje.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |